Premiär för den första färdigblandade drinken med fruktjuice
1/4, 2009 kl. 11:02Lagom till våren gör den nya färdigblandade drinken JINX sitt inträde på restaurangscenen. Med sitt fruktiga innehåll och sin levande design är JINX det perfekta valet för den medvetna och moderna konsumenten, enligt Spendrups som lanserar produkten.
– Konsumenter efterfrågar färdigblandade färgglada drinkar med goda smaker. Det här är också produkter som man dricker för att synas, för att visa vem man är eller kanske vill vara och Jinx är verkligen något att synas med, säger Mats Liedholm, marknadsdirektör på Spendrups.
I JINX mixas traditionella svenska smaker med internationell twist. Totalt lanseras den i tre smaker: päron & lychee, apelsin & mango samt smultron & citron.
JINX finns på 33 cl engångsglas och lanseras v.14 för restaurangmarknaden. Fr o m juni kommer den att finns i Systembolagets beställningssortiment. JINX kommer att synas under olika events, aktiviteter och tävlingar på restauranger runt om i Sverige.
Denna artikel är publicerad på Nöjesmagasinet via SvenskPress.se.
Se villkor här »
Kommentarer
Ingen har ännu kommenterat denna artikel, du kan bli den första!